tiistai 4. joulukuuta 2012

Pieni koiraparka - Nepe kertoo


Tänään tapahtui jotain yllättävää. Ensin kotona, pannan sijasta laitettiinkin päälle valjaat. Mentiin ihan tavalliselle päivälenkille, kuten joka päivä, mutta päädyttiinkin autolle. Minun piti hypätä takapenkille ja sitten alkoi matka. Olisin halunnut kuskin taakse, mutta pöljä omistaja laittoi keskelle istumaan. Kun yritin kertoa, että en halua olla keskellä sain päälleni lämmikettä. Olin ymmälläni. Yritin kurkkia takapenkiltä, minne ollaan menossa, mutten nähnyt mitään. Lopulta en enää jaksanut kurkotella ja nukahdin.

Tunnin ajomatkan jälkeen auto pysähtyi. Apukuskin puolella istunut omistaja lähti, se minua vähän harmitti. Eihän hän vaan hylännyt minua? Sitten lähdettiin talsimaan talvipakkaseen. Lähellä oli linnoitus, siellä oli lunta ja siitäkös minä tykkäsin! Pääsin hankeen hyppimään oikein kunnolla. Oli mukavaa. Kävelimme vielä muutaman kerran ympyrää auton lähettyvillä. En oikein ymmärtänyt miksi. Tunnin pyörimisen jälkeen ja tarpeeksi riehuttuani menimme takaisin autolle ja siellähän se kadonnut omistaja odotti, JEE! Sitten ajettiin kotiin. Mutta miksi ihmeessä tämä reissu tehtiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti